Turboşarjlı, şarj havası soğutmalı ve soğutmalı harici egzoz gazı devridaimli, su soğutmalı 6 silindirli sıralı motor. Motor ve egzoz iyileştirme (EAT), en yüksek genel sistem verimliliği için optimize edilmiştir, böylece en düşük tüketimi ve toplam işletme maliyetlerini sağlar. Motorun tutarlı kurulum ve bağlantı boyutları, mevcut kurulumların emisyon yasalarının bir sonraki aşamasına geçişini kolaylaştırır. Motorların boyutu ve tasarımı, korumalı bir teknoloji nedeniyle Stage V'e geçişte aynı kalacak. Müşterinin cihazında herhangi bir değişiklik yoktur. Daha az düzenlemeye tabi olan pazarlar için bir seçenek olarak EAT olmayan bir varyant mevcuttur. Güçlü DEUTZ Common Rail (DCR®) enjeksiyon sistemi ve tahrik yönetimine akıllı bağlantı ile elektronik motor kontrolü (EMR), düşük yakıt tüketiminde optimum motor performansı sağlar. Motorlar, DVERT® seçici katalitik indirgeme (SCR) ve partikül filtresi (DPF) ile EU Stage IV ve US EPA Tier 4 gereksinimlerini karşılar. DPF kullanımıyla birlikte, 2019'dan itibaren beklenen EU Stage V emisyon standardına şimdiden uyum sağlıyorlar.