Soğutmalı, harici egzoz gazı devridaimli, turboşarjlı ve isteğe bağlı olarak şarj havası soğutmalı ve soğutmasız su soğutmalı 4 silindirli sıralı motor. Güçlü Common Rail enjeksiyon sistemi ve tahrik yönetimine akıllı bağlantı ile elektronik motor kontrolü (EMR), düşük yakıt tüketiminde optimum motor performansı sağlar. EU Stage IIIB ve US EPA Tier 4 için DVERT® oksidasyon katalizörü, tüm uygulama ve ortam koşullarında bakım gerektirmeyen çalışmayı mümkün kılar. Bir DVERT® partikül filtresi (DPF) opsiyonel olarak mevcuttur. EU Stage V'in kullanıma sunulmasıyla birlikte, DPF tüm motor tipleri için kullanılabilecektir. Dizel partikül filtresinin kullanılması sayesinde, motorlar şimdiden 2019'dan itibaren beklenen EU Stage V emisyon standardına* uygundur. Makine kurulumunu basitleştirmek için motor ayak izi ve tüm ana kurulum arayüzleri Stage V için değişmeden kalacaktır. 500 saate varan yağ değişim aralıkları ve bakım gerektirmeyen bir valf dizisi, daha düşük bakım maliyetleri ve daha yüksek makine kullanılabilirliği sağlar. Son derece kompakt motor tasarımı ve müşteri dostu aksesuarlar, kurulum maliyetlerini azaltır ve uygulama sayısını artırır. Volan ve ön uçta %100 PTO. Ayrıca toplam torku 310 Nm'ye kadar çıkan iki adede kadar PTO sürücüsü. AB Kademe IIIA emisyon düzeyine kadar daha az düzenlemeye tabi pazarlar için, EAT'siz bir değişken isteğe bağlı olarak mevcuttur. 56 kW'ın altında olağanüstü güçlü performans için yeni Yüksek Torklu motor versiyonu. TCD 3.6, 100 kW (Kademe IV) ve 105 kW (Kademe V) ile mevcuttur.