Turboşarjlı veya turboşarjsız ve isteğe bağlı olarak şarj havası soğutmalı veya soğutmasız, soğutmalı, harici egzoz gazı devridaimli, su soğutmalı 4 silindirli sıralı motor. Güçlü Common Rail enjeksiyon sistemi ve soğutulmuş harici egzoz gazı devridaimi ile son derece verimli yanma süreci, düşük yakıt tüketimi ve egzoz emisyonlarında optimum motor performansı sağlar. EU Stage IIIB ve US EPA Tier 4 için DVERT® oksidasyon katalizörü, tüm uygulama ve ortam koşullarında bakım gerektirmeyen çalışmayı mümkün kılar. Bir DVERT® partikül filtresi (DPF) opsiyonel olarak mevcuttur. EU Stage V'in kullanıma sunulmasıyla birlikte, DPF tüm motor tipleri için kullanılabilecektir. Dizel partikül filtresinin kullanılması sayesinde, motorlar şimdiden 2019'dan itibaren beklenen EU Stage V emisyon standardına* uygundur. Makine kurulumunu basitleştirmek için motor ayak izi ve tüm ana kurulum arayüzleri Stage V için değişmeden kalacaktır. 1000 saate varan yağ değişim aralıkları ve bakım gerektirmeyen bir valf dizisi, düşük bakım maliyetleri ve daha fazla makine kullanılabilirliği sağlar. Son derece kompakt motor tasarımı ve müşteri dostu aksesuarlar, kurulum maliyetlerini azaltır ve uygulama sayısını artırır. Volanda ve ön uçta %100 PTO ve iki adede kadar hidrolik pompa montajı için 120 Nm'ye kadar ek yan PTO sürücüsü. EU Stage III A, US EPA Tier 4i ve EAT olmayan bir varyant, daha az düzenlemeye tabi olan pazarlar için isteğe bağlı olarak mevcuttur. 2.9 platformunu 100 bg'ye çıkarmak için yeni Yüksek Güçlü motor versiyonu. 56 kW'ın altında olağanüstü güçlü performans için yeni Yüksek Torklu motor versiyonu.